Mina mörka hemligheter

image698

Ibland förstår jag inte riktigt vad jag gör i den här världen.
Vissa dagar ni vet, då allt känns grått, helt igen-mulet och bara trist trist trist.

Då brukar jag drömma om att jag är en rockstjärna.
Ja, faktiskt. Lite pinsamt avslöjande sådär, men det får jag väll äta upp senare.
Inte för att jag gillar rock speciellt mycket. Men att vara en rocklegend, det är så stort.
Drugs, sex and rock'n'roll. Det låter så great.

Tänk att kunna skryta med att man är tinintusskadad från livet på scen,
så som Petter säger. Det skulle ligga så jävla bra i munnen lixom.
Eller att hoppa omkring helt tatuerad, piercad och svettig på en scen, och ändå känna
sig snygg, för alla fans skriker efter en! Mmm..

Anyways. Nu ska jag ha ett möte med Jon Blund. Ska drömma om min rockkariärr.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback