Sockerchock

image731
I förrgår fick jag geléhjärtan av min moderkaka.
Idag är dom uppätna. Av mig.

Undrar om min kropp kommer lägga av nu?
Jag kanske kommer dö av sockerchock?
I allra värsta fall kommer mina blodådror täppas igen av massa klägg & jox.
Då måste jag ju typ tömmas på massa äcklig sörja fortare än kvickt!

Jag ser faktiskt Aftonbladets rubriker framför mig
"Frisk & hälsosam 15-åring åt geléhjärtan. DOG!"

Eller så får jag inse att det inte kommer att inträffa.
Fan. Då måste jag ju gå till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: axel

det där var så in åt helvete onödigt att skriva så jag vet inte vad... jag såg du är vad du äter igår... dom kanske åt dedär x358598 på en vecka (iofs kmr dom dö när som helst) men men... man kan ju alltid hoppas att du dör:D

2008-02-17 @ 23:08:27
Postat av: Anonym

orka att du är så jävla nyttig
hatar det!!!

2008-02-17 @ 23:48:22

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback