tragisk tågresa

i torsdags när jag åkte hem från sofia så satt det en hårdrockare framför mig.
han var verkligen den ultimata rockern, långt hår, blek, smal som en sticka,
påsar under ögonen osv. jag tänkte inte mer på honom.

men ca 5 min senare, tar han fram en liten påse med rosa tops,
och börjar peta i öronen! rakt framför mig! och så inspekterade han topsen
så fort han tagit ut den, ni vet så det verkligen är på gränsen hur man kan och inte
kan bete sig offentligt. har han inget vett människan?
jag ville skjunka genom jorden, hoppa av tåget i farten, strypa mig själv.

kortfattat. i torsdags satt jag mitt emot en hårdrockare som petade öronen med rosa tops.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du mycket pengar har du fått/vunnit, och hur? :)

2008-02-02 @ 17:18:03

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback