flyttar ut ur mig själv

hata mig fort. älska mig aldrig.

mitt i rökiga diskussioner där lever jag
den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam
jag måste spela som att jag kan ta mig i kragen
glorian var som en badring jag kan ha den runt magen
firar att ni nu nått botten jag håller en spliff
alla är fan korta i rocken som oliver twist

försök ta för dig bara här är ett smörgåsbord
röster av tomhet som bara skär sig som mjölk och juice
många bäckar flyter ihop till miljoner
akta dig innan vi ryker ihop som tvillingtornen
nu tänker jag sakta så ser jag vad pennan min skriver
att det bästa utav mig finns djupt i mina sämsta sidor

många fjantar hatar mig men de kan inte skada mig
har aldrig fått en smäll inte ens tanken har slagit mig

Kommentarer
Postat av: C

ord som jag upprepar varje söndag.

- på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv.



Nu har jag läst igenom hela din blogg. och den är helt fantastisk!

Postat av: lina

du har så mycket att ge. gud vilken insperationskälla. puss till dig

2009-02-15 @ 14:12:16
URL: http://happysunday.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback