puss på den som läser

jag är en brooke mdfker. jag har typ 300 spänn som ska räcka i 3 veckor till. fattar inte hur jag lyckas bränna så jävla mycket cash på ingenting? minns ju lixom inte ens vad jag har köpt. då kan det ju inte ens varit någonting viktigt. samma sak var det i jul. jag stod där en vecka innan julafton med ett tomt, ekande bankomatkort. skulle kunna jämnföras med sahara-öknen ungefär.

menar, det är ju den här tiden på året man ska vara glad. det har varit jul, det har varit nyår osv. men jag klarar bara inte av att uppskatta mandel i gröten, ge & få, skjuta fyrverkerier och däcka i spyor när jag inte har pengar. get my point?

allt jag vill just nu är att det ska bli sommar så jag får lägga ner min själ i en gräsmatta, lukta på sommarluften, plocka smultron längst vägen, gräva ner fötterna i sanden, sova på studsmattan, ha vattenkrig, grilla i skogen, cykla, titta på sommarlovsmorgon osv. och jag kan ju faktiskt bli lite glad när jag tänker på att idag är det en dag mindre kvar till sommaren än vad det var igår.

och det är ju faktiskt något att hänga i granen och vara glad över
. men så förstörs glädjen igen när man inser att snart börjar ju skolfan också. lärarna sitter nog och smider planer över hur dom ska plåga oss den här sista terminen. dom sitter nog ihopsjunkna i varsitt klassrum (för jag tvekar verkligen inte på att dom med stor sannorlikhet bor i klassrummen) med en kall kopp kaffe och ler och muhahha-ar över att snart kommer minsan dom små jävla eleverna tillbaka och då ska vi dränka dom i läxor och se till att dom inte klarar av att gå ut nian, så vi får ha dom i ett år till och göra dom till våra.

skulle nog behöva gå och gräva ner mig i sandlådan nu.
men den är väll ihopfrusen... jävla vinter

Kommentarer
Postat av: C

Haha^^

2008-01-02 @ 14:52:45

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback