svar på tal

jag älskar när folk dömmer min blogg och tar allt jag skriver seriöst.
måster bara ge lite feedback till den anonym som kommenterade.

1. jag är inte ute efter att bli en stor blogg.
därför bryr jag mig inte så mycket om varken mitt språk,
eller hur vidare jag använder stor bokstav eller inte. mitt språk är bra i skolan & när jag pratar,
på nätet ser jag ingen anledning till att använda perfekt svenska.
desutom läser mina läsare min blogg för att dom gillar innehållet,
inte för att de vill ha stor bokstav.

2. man måste försöka läsa vissa inlägg med en nypa salt.
som igår när jag skrev att man skulle välja vem man skulle vara av britney spears,
carola, bill kaulitz & michael jackson i ett test - så skojade jag om att hur fan (ursäkta språket
herr anonym) man ska kunna välja någon av dessa psykist sjuka.
självklart - om man läst min blogg,
vet man nog mycket väl att jag inte menade till punkt och pricka det jag skrev.
desutom var detta ett test som handlade om psykisk sjukdom, så antar att det var därför just
dessa 4 var med.. och om du bara kommenterade detta pga att carola är ditt halelujah moment,
bör du komma härifrån snabbt!

så kort sagt. om man stör sig på att mina inlägg inte är hundra procent renskrivna
med noga valda ord, komman, punkter och stora bokstäver, då bör man verkligen söka
sig någon annan stans - där inneållet inte har så stor roll.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback