Fashionistas united

Jag har aldrig riktigt förstått mig på hudfärgade nylonstrumpbyxor.
Det är som skin. Elastiskt och tight. Det är ungefär som att dra på sig ett till ben eller ett extra lager hud.
Det är rätt fult. Egentligen.

Förresten, nej jag är ingen modebloggare.
För det första tycker jag mer om naket än påklätt, och det skulle ju vara en rätt dålig grej om jag var mode-fitta. Dessutom är modebloggar så överskattade så jag bara vill kräkas. Och alla modebloggare leker så förfinade och rich bitches så det är läskigt. Alla som bloggar om mode känns gråa, platta, trista och matta. Som urtvättade gamla t-shirts. Eller ska jag säga tischor så alla nerds förstår?


(Självklart drar jag inte alla över samma kam. Jag vet att det finns modebloggare som sticker ut. Men jag pratar om majoriteten. Jag tror de flesta håller med mig på den punkten. Och Linda Skugge for the win).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig dag! :)

Postat av: - Paula

Håller int emed om det där :)
Vissa har det faktiskt som ett intresse alltså mod och vissa skriver om det bar aför att de tror att de ska få mer läsare...

2008-06-04 @ 11:52:25
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad hände med kärlek och förståelse? Ännu en Linda Skugge behövs väl inte. Varför skulle modebloggares intressen vara mer gråa än dina? Finns otroligt färgglada modebloggare bara man letar bland den stora massan av kopior.

2008-06-04 @ 17:09:05

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback