Midsommar






Nu är jag tillbaka i civilisationen. Det har varit världens finaste helg. Så mycket fina ord, så mycket närhet och.. så mycket mat. Jag ville aldrig åka därifrån för allting var nästintill perfekt. Min kanin, Billie Holiday, måste dessutom vara definitionen på "Borta bra men hemma bäst". Om jag hade en chans under min livstid att stanna tiden skulle jag stannat den nu, under midsommar. Jag har haft ett leende på läpparna hela tiden, det har bubblat likt sockerdricka och jag har sovit bättre än på länge.

Imorgon blir det jobb.

Kommentarer
Postat av: Anton

Nästan gulligt

Postat av: Anonym

fett snygg kille!

2008-06-22 @ 23:19:17
Postat av: mli

Jag skulle kunna äta upp er! Som du skulle säga ^.- Ni verkar vara jättesöta ihop.

2008-06-23 @ 22:58:56

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback