Blondie

Blondinbella, Blondinbella. Du är nog världens mest patetiska person. Förstår helt seriöst inte hur folk kan se upp till dig. Jag blir lika förvånad varje gång jag läser din blogg. Jag kan inte för hela mitt lilla femtonåriga patetiska liv, förstå varför du är en förebild. Nu undrar ni varför detta plötsliga hat mot denna människa uppträdde. Läste precis att hon ska ha en köpfri månad. Nu ska hon 'bara' spendera 1050:- i månaden, istället för 10.000:- för det är (obs nu citerar jag) tydligen normalt för ungdomar i min ålder att ha den budgeten.

TYDLIGEN!? Vad lever den här människan i för värld? Hon ska vara någonting som små ungar i dagens sammhälle ser upp till. Men hon blir chockerad över hur fattiga dagens ungdomar är? Får dom verkligen bara spendera 1 tuss i månaden? Hur kan det vara möjligt? Är det ens möjligt? Jag måste prova i en månad!! Jag vill bara trycka upp alla hennes dumma kommentarer där hon omedvetet klankar ner på sina läsare där solen verkligen inte skiner. Hon är född med silversked i munnen, inget snack om saken. Men har man en av Sveriges mest lästa bloggar kan man väll (massa fula ord) i alla fall ge ut något budskap, försöka påverka?

Hur ska världen bli bättre av att hon ska leva "som alla andra" i en månad? Precis. Det gör ingen skillnad.
Blondinbella, var snäll och håll dig till det du är bra på - var spoiled och korkad.

Kommentarer
Postat av: misia

det här var ett säkert kort. men det är så sant också

Postat av: Mikaela

Hon är inte född med silversked i munnen, det är det som är det mest patetiska att hon vill att alla ska tro det!

2008-03-01 @ 12:19:41
URL: http://mikaelaos.blogg.se
Postat av: Hanin

ägd hon blev :P så sant, sååå sant

2008-03-01 @ 21:15:15
URL: http://haninekung.blogg.se
Postat av: Tuss

Ni måste sluta läsa den människans blogg, det är svårt eftersom man blir som beroende av att hata henne. Men det är värt det!
Jag slutade läsa hennes blogg den 25 november när hon utalade sig om päls och bistånd till Afrika. Då fick jag nog och skrev ett a4 om vad jag tyckte och efter det ville jag aldrig mer besöka hennes blogg.

Jag kunde inte leva med tanken av att jag, som hatar henne(ja faktiskt hatar), ska bidra till hennes inkomst, NEJ TACK!

Så alla visa människor där ute, sluta läs blondinbellas blogg, hon förtjänar inte vår tid!

PUSS

2008-03-05 @ 19:24:49
URL: http://nestea.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback