Kärlek till mina fans

image790
(bild
här)
Jag har fans. Inte så många som Kenza & Blondinbella, men jag har i alla fall några.
Fast å andra sidan har jag fans för att jag är radikal, helt sockersöt, supermysig och helylle.
Dom har fans för att dom är mainstream och för att dom kör på säkra kort. Det är ju lite mesigt.

Men jag tror att mina (få) fans är bättre än alla de tusentals som dessa plastiga bloggerskor har.
Ett exempel. Mikaela heter hon, hon är ett bra fan hon. Hon sa precis att jag borde göra ett eget språk,
för mina ord är så fina och hela min blogg är alldeles mysig.
Det kan jag garantera att Kenza inte får höra av sina "gulliga, världens bäsa fans".

Så, alla stora bloggerskor där ute som tror att era annhängare är värda guld.
Mina är värda mycket mer! Så det så.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback