Impulser

image1023
Jag är impulsiv. Speciellt idag. Jag vill bada naken i offentliga fontäner, cykla på stulna cyklar igenom krokiga och mörka skogar, smyga in på någon rik familjs tomt och bada i deras pool, sjunga falskt ifrån balkongen mitt i natten, dricka cider i en klätterställning, kyssa Liisa bara för att se hennes reaktion, dansa bugg i en rondell, bygga en koja med massor med kuddar och täcken på golvet i mitt rum, sova på balkongen osv.

Jag skulle kunna göra vad som helst, när som helst. Skita i allas kommentarer & åsikter. För jag lever för idag och jag vill göra mitt liv till något minnesvärt. That's how I rule. Med det säger jag godnatt.

Kärlek & förståelse.

Kommentarer
Postat av: liisa

ellr kanske ha en helt trogen och ärlig relation med någon kille, bara för att se hur det känns :)

Postat av: liisa

och jag tackar inte nej till pussar, så kyss mig!

2008-05-12 @ 20:54:37
URL: http://widstrand.blogg.se
Postat av: sosso

snälla strunta inte i andra människor... sånt funkar inte i längden :/

2008-05-13 @ 21:48:29

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback