Making out

image1019
Jag behöver kyssas. Brutalt. Mycket. Länge. Jag har inte kysst någon sen i onsdags.
Det känns som en stor del av mig har flyttats bort från min kropp och fraktats långt utanför den här galaxen. Men så börjar jag tänka på de som inte kysst någon på en vecka, en månad, kanske ett år. Jag får ont i magen när jag tänker på hur lite mänskligheten egentligen kysser varandra. Om jag blev president skulle jag införa någon slags kyssregel. Att varje fredag skulle man kyssa alla man tyckte hade extra fina skor till exempel. Det skulle vara fint. Och tänk vilken kärleksfull värld man skulle leva i då.

Just nu vill jag ligga i stora gungan på min gård (som ser ut som en dal för tillfället) och bara ligga där och titta upp i himmlen, brevid en mörkhårig pojke, vi kan kalla honom S, kyssas, prata om sommaren, skratta åt nonsens-saker och bara vara.

Kommentarer
Postat av: S

kyss

2008-05-11 @ 20:33:19
Postat av: S

kyss

2008-05-11 @ 20:34:10
Postat av: S

kyss

2008-05-11 @ 20:34:18

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback