Who need drugs when there's music?

Techno, house och trance måste vara Guds gåva till mänskligheten. Det är glädjen i musik. Allt jag vill göra när jag hör en riktigt bra house-låt är att sätta på mig den finaste partyklänning jag äger, tillsammans med klackar med svindel-faktor och dansa tills jag inte kan stå på benen längre. Att man blir på partyhumör är ju en humörhöjare i sig, men sen är det aldrig heller några deprimerande eller ledsna texter heller, så man slipper alla jobbiga tankar och man kan bara vara. Balooney!
image1062
Så här kommer de bästa humörshöjande låtarna, speciellt utvalda av mig &
Mikaela
Armand van Helden - My my my
Eric Pryds ft. Roxette - Fading like a flower remix
Eric Pryds - Call on me
David Guetta - Baby when the light
Daft Punk - Face to face
Daft Punk - Music sounds better with you
Axwell - I found you
Yves Larock - Rise up
Bootyluv - Some kind of rush
Pakito - Living on video
Estelle ft. Kanye West - American boy
Ida Corr - Let me think about it

Kommentarer
Postat av: TheUltimateTysk

Drugs creates music.
Läskigt men sant typ.

Postat av: Mikaela

MEN RISE UP DÅ? DEN ENDA DU INTE FICK GLÖMA?:O

2008-05-24 @ 13:25:00

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback