Hur hittade ni hit?

Det finns mellan åttio och nittio personer ute i vårat avlånga land, kanske till och med någon annan stans i världen, som besöker min blogg dagligen. Det borde ni ha en elouge för.

Vem är du? Är du flicka eller pojke? Vad tänker du på när du inte kan somna? Tror du att det finns monster under sängen? Samlar du på gem eller frimärken? Tycker du om spenat? Hur många trappsteg går du upp till din lägenhet? Köper du nya knappar till alla koftor för att ge dom nytt liv? Känner du dig tråkig om du har samma kläder varje dag? Luktar din pappa matos varje fredag? Knäcker du fingrarna? Skriver du dikter ibland fast låter aldrig någon läsa dem? Ligger du på mage eller rygg när du sover? Vem tycker du är vackrast i världen? Tycker du om regn? Och varför läser du min blogg?

Kommentarer
Postat av: amanda

Amanda. Flicka. Jag tänker på ordet "ingenting" i alla dess former och färger, det kan t.ex stå med kursiv stil, bubbliga bokstäver etc ifall jag inte kan sova. Ibland finns det monster, när jag inte vill att det ska finans så finns det. Samlar ej på frimärken. Jag älskar spenat. Noll trappsteg. Jag köper inte nya knappar (tråkmåns som jag är är). Jag känenr mig tråkig med samma kläder. Pappas matos luktar. Jag knäcker fingrarna. Jag skriver dikter ibland. Jag ligger varken på mage eller rygg, jag är sidoliggare. Thomas är vackrast i världen. Regn i vissa mängder och vissa situationer är underbart.



/Trogen läsare och trogen vän <3

Postat av: olivia

jag är olivia. vilket du nog visste innan. när jag inte kan somna tänker jag på allt mellan himmel och jord. det kan vara precis vad som helst. och om jag är rädd så kan jag vara rädd för monster under sängen, eller snarare händer. jag älskar spenat, det är bland det bästa jag vet faktiskt. det där med trappsteg och koftor har jag ingen koll på, men jag har aldrig köpt en ny knapp i hela mitt liv, tror jag. jag har aldrig haft samma kläder två dagar i rad (utom på ridläger) och min pappa luktar verkligen inte matos :D. jag knäcker mina fingrar men jag är fett dålig på det, min blogg fylls ut av en del ord som folk får kalla dikter om de vill, jag vet inte vad jag tycker om dom. jag ligger på rygg för att jag fick ryggfel när jag låg på mage. min kompis tove är otroligt vacker och regn kan vara väldigt mysigt ibland. och ibland kan det förstöra en hel dag.

2008-10-05 @ 21:09:02
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: olivia

jag har dessutom samlat på frimärken som liten, gick tillome på frimärksmässor hihi.

2008-10-05 @ 21:10:38
Postat av: e

Elmedina. Jag är en flicka. Jag tänker på allt. Ibland, efter att jag har sett någon skräckfilm hehe. Jag samlar på små saker som jag tycker om, det har jag gjort sedan jag var liten. Jag tycker inte om spenat. 10 trappsteg. Jag har gjort det en gång. Jag har inte haft samma kläder varje dag, men det hade jag gjort. Min pappa är död, men är säker på att han inte gjorde det :P. Ibland så knäcker jag mina fingrar. Ja, ja skriver alltid dikter. Jag ligger både och. Alla i familjen. JAG ÄLSKAR REGIN!

2008-10-05 @ 21:48:48
URL: http://quodii.blogg.se/
Postat av: e

nejmen, :O haha det låter jobbigt... har du hiss? fast jag tycker ändå om att gå i trappor, ändå om hissen finns:P

2008-10-05 @ 22:03:54
URL: http://quodii.blogg.se/
Postat av: e

jaha, ok haha jag har alltid bott på första våningen.

2008-10-05 @ 22:23:30
URL: http://quodii.blogg.se/
Postat av: J

Jessica. Flicka. Pojkar. Nej. Nej. Ibland. 6 tror jag haha. Nej. Ja, verkligen. Vad är matos? Nej, jag knäcker inte fingarna. Nja, nåt åt det hållet men inte dikter. Jag ligger på sidan. Det finns så många vackra där ute så det går inte att svara på! Regn är fint när man går promenader med någon man håller kär.

2008-10-05 @ 22:43:09
Postat av: patricia

Patricia heter jag, flicka, När jag inte kan somna tänker jag på alla vackra pojkar som är omöjliga att få och hur jag önskar att en av dem skulle komma in genom min sovrumsdörr och lägga sig brevid mig. Nej, jag tror inte på monster under sängen, dock har jag inte fattat mod till att försäkra mig om det. Nej, det gör jag inte, däremot har jag samlat på plyschdjur som mindre. Jag har inte ätit spenat på flera år, så jag vet inte vad jag tycker om det. Det är ett trappsteg om man vill komma in till hallen, och ca 14 till om man vill komma till självaste boendet. nej, det gör jag inte, jag äger inte en endaste kofta tror jag. Tråkig är bara förnamnet! det skulle inte sitta dåligt med några riksdaler i händerna så jag kan iuppdatera min tragiska garderob. Min pappa luktar minttuggummi och hårvax. Nej, jag vågar inte riktigt knäcka på fingrarna. Poesi är det bästsa som finns, det är snarare mitt sätt att fly från verkligheten, men det finns dikter jag låter andra läsa, men majoriteten av dem håller jag för mig själv. antingen ligger jag på sidan eller på mage när jag sover. oj, det finns såå många vackra i min omgivning, men om jag ska säga en så är det min kusin Tilde. Ja, jag gillar regn, dock bara att titta på. Jag har inte vart ute och gått i det, än. Jag läser din blogg för att den är en sån stor inspirationskälla och så fin och vacker att man blir alldeles till sig när man ser att du uppdaterat (hoppas jag inte får en stalkerstämpling nu).

2008-10-06 @ 11:09:35
URL: http://fabulouz.blogg.se/
Postat av: Linnea

för att jag tycker dom den. hihi.

2008-10-06 @ 17:18:17
URL: http://cinderandsmoke.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag heter Matilda, är flicka. Jag tänker aldelles för mycket när jag inte kan sova och brukar försöka dränka det med att titta på tv. Det bor inga monster under min säng iaf, vad jag vet, men bara för det kommer jag förmodligen behöva kolla i natt om det finns några. Jag samlar inte på gem eller frimärken och jag tycker att spenat smakar helt okej, ibland kan det vara jättegott. När jag är där jag är at this moment så är det inga trappsteg alls, och hos pappa är det ganska många för han bor på fjärde våningen. Jag äger ingen kofta men skulle nog vara för lat för att köpa nya knappar. Jag känner mig nästan alltid tråkig men ja, speciellt om jag har samma kläder på mig hela tiden, men för nya kläder är inte heller det roligaste. Ja, pappa luktar oftast matos på fredags kvällar, men vet inte riktigt vad han luktar annars, det måste jag ta reda på. Jag knäcker med fingrarna. Jag skriver dikter (fast mest annat som noveller och allmänna texter) som jag inte låter folk läsa, ja. Jag vet inte hur jag sover för jag tänker väldigt ofta på det innan jag somnar att "så fort jag vaknar så ska jag komma ihåg hur jag ligger så jag vet hur jag sover", men varje morgon glömmer jag bort det och när jag rört mig för mycket för att kunna komma ihåg det så kommer jag på att "justja jag skulle ju ta reda på hur jag sover". Jag vet inte riktigt vem jag tycker är vackrast i världen. Eller, innerst inne vet jag nog, men jag vågar inte inse det som med allting annat, I'm a wuss that way. Regn vid rätt tillfällen är väldigt fint, har alltid velat bli kysst i hällregn av någon anledning. Varför jag läser din blogg, vet jag inte riktigt. För att du orkar vara glad och har en slags livsglädje men samtidigt så känner du andra saker också. Jag läser din blogg för att du skriver fina saker och har ett sätt med ord som talar till folk och för att det känns som att du skriver för din egen skull också. Kanske är lite stalker-varning att kolla din blogg varje dag men det du skriver är fint och det bara behövs fina saker ibland.

2008-10-06 @ 17:48:19
Postat av: Rebecka

Mitt namn är Rebecka, flicka då, som du kanske förstod. När jag inte kan sova tänker jag på en pojke som betyder väldigt mycket för mig. Vi har bara träffats en gång, men vi pratar varje dag, och snart ska jag få se han igen! Ne, det skulle inte få plats med några monster under sängen för där är det proppat med grejer. Jag samlar på gamla koppar (eller porslin i alla dess former), längtar tills jag flyttar hemifrån så dom kommer till användning. Jag tycker inte om spenat. Det är två små trappsteg på våran bro upp till våran röda villa på landet. Ja, om det inte redan är fruktansvärt fina knappar på redan (älskar verkligen knappar - lika mycket som koppar). Vad är matos? Jag vet faktiskt inte hur pappa luktar. Nej, huvaligen, hört att det inte är bra att knäcka dom. Dessutom kan jag inte. Dikter är fint, önskar att jag hade mer skrivlust än jag har, men ibland händer det att jag skriver några rader. Jag kan ligga hursomhelst. Min vän Martina är den vackraste som finns. Jag älskar regn. Jag älskar det mer än sommaren, mer än snön. Fast ibland kan det vara en pina med regn också. Jag läser din blogg för den känns personlig. Den är mysig. Bäst.

2008-10-09 @ 20:03:53

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback