Matglädje

Idag har jag lovat min mamma att leta efter superba recept. Mamma får nämligen alltid lite fantasibrist såhär in på vintern när det gäller matvägar, och då lovade jag att sätta mig ned och skriva ned alla goda middagar som kom i min väg. Jag tänker skaldjurssoppor, dragonkyckling, renskav med kantarellstuvning, stark chili con carne med grönsaker osv. Här är lite fina recept jag hittat på vägen, som inte riktigt kan placeras i middags-facket.


Här kan man hitta recept på bakelser och andra sockerchockar till ett eget afternooon-tea


Rabarbersaft (som för övrigt är den absolut godaste saften i världen)


Ugnsbakade äpplen med kolasås finns här.
Får mig att vilja sätta på mig kängorna och gå ut på en höstpromenad och pallra äpplen


Elva recept på olika kladdkakor

Kommentarer
Postat av: olivia

svar: åh tack. :'>

<3

Postat av: anna

jag hade faktiskt också kaniner förut men jag hann inte ta hand om dom så jag sålde dom

2008-10-04 @ 16:38:17
URL: http://anue.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback