På ett gym någonstans

På gymmet där jag gymmar finns det mångar speciella själar att titta på. Men en av dom är lite mer speciell än dom andra - skiljer sig från mängden, och jag har träffat på honom nästan varje onsdag klockan 11 när vi båda råkar gymma. Han har hela paketet, och då menar jag inte muskler så spänstiga att blodådrorna syns. Nej, han är en 50+ med pannband, cykelbyxor, dyra joggingskor och vattenflaska för säkert flera hundralappar. Och han står och pressar och svettas vid maskinerna. Men. Han har en liten, liten, liten blommig handduk. En vit med små rosa rosor på, som han omsorgsfullt torkar av maskinerna med efteråt. Så himla fint tycker jag.


Kommentarer
Postat av: patricia

haha, åh! jag tyckte väl det för min kusin sa att det kanske var din, och jag tänkte att den har varit borta så himla länge och jag har läst den så galet många gånger att jag kanske borde lämna tillbaka den!

<3

Postat av: patricia

jag kan boken utifrån och in, jag tror inte att jag behöver läsa den en gång till, haha!

säg bara till när så lämnar jag tillbaka den till dig!

<3

2008-09-25 @ 15:04:35
URL: http://fabulouz.blogg.se/
Postat av: amanda

men åå, jag fick en jättesöt bild i huvudet. fet gulligt <3

2008-09-25 @ 21:36:43
URL: http://fernqvist.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback