Family isn't a word, it's a sentence

Idag när jag satt på alla fyra hemma hos Min Prins, med näsan bland alla undangömda filmer, hittade jag en film som jag så länge har velat se. Mitt hjärta slog ett litet extra slag tror jag minsann, och jag släppte allt för att bara slänga mig i sängen och kolla mig igenom den fortare än kvickt.











Den handla rom skeva familjerelationer, dalmatinmöss, falska diagnoser, tjuvrökning, pjäsmanus, tennisspelning, misslyckade målningar, falska brandlalarm, luftgevär, krockar, vardagsrums-tältning och en himlans massa mer. Att ingen gör filmer som Wes Anderson kan väl ingen ha missat. Den här är helt fantastisk, både roande och oroande på samma gång. Helt knäpp helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Ida

En av världens bästa filmer!

Postat av: emzak

En av mina favoriter.

2009-06-11 @ 21:11:10
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: jennifer,

jag älskar royal tenenbaums. hela filmen är ett stort mästerverk. & lite elliott smith på det <3

2009-06-11 @ 21:29:00
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback