Hemma!



Vi var är kära



Vi fikade i bakelsehimmelen




På kvällarna har vi gått halvmils långa promenader till vattnet


Så fin.

Jag har bara strosat omkring i morfar flecetröja, noppriga koftor, träskor och pyjamasbyxor. Haft håret i samma fläta, dag in och dag ut. Bara varit tillsammans med min finaste pojkvän, känns alldeles tomt att behöva sova helt ensam inatt. Jag biter ihop och inser hur sällskapssjuk jag faktiskt är.

Just nu är jag mitt i en flytt, mitt rum består till större del utav flyttkartonger än utav mänskligt liv. Mina dagar är uppbokade med fina vänner, cider, jobb, grillning, middagar hos betydelsefulla personer, kvalitétid med min mamma, strosa runt i sommarhuvudstaden och allt det där som hör sommaren till. Jag klarar bara inte av att lägga ned massvis med tid på min darlingblogg vid den här årstiden, och det tänker jag inte heller bortförklara.

Nu ska jag äta resterna utav min haloumi/-ruccolasallad och dricka té.

Kommentarer
Postat av: sarah

fint!

Postat av: Anonym

jag blir helt galeeeeeeeeen! ni är så fina tillsammans.

2009-06-23 @ 11:38:52
Postat av: Martina

Precis som sommaren ska vara!:)

Fina bilder.

2009-06-23 @ 18:18:07
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: erica

hihi första bilden är typ galen på emil :P

2009-06-23 @ 19:43:24
Postat av: Hanna

Hej sötnos!

Usch, jag får sömnproblem när jag bara sovit en natt med Pontus och måste somna själv nästa dag. Vad fin din minisemester låter!

2009-06-23 @ 21:11:47
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: patricia

träffa mig i sommar när du finner tiden, sötnos!

2009-06-29 @ 21:52:55
URL: http://prodigal.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback