Ida!







Jag tänkte bara säga en liten sak såhär på kvällskvisten, då jag egentligen borde lagt mig redan.
Jag har en så himlans fin vän nämnligen. Ida heter hon och hon är klok rakt igenom! Hon är naturligt blond och fräkning, vilket gör henne till en av världens vackraste perosner bara sådär. Ibland i skolan när man är sådär ruggigt trött, ni vet när man somnar i anteckningar eller tänker på allt annat än biologi, då kan vi sitta och skratta åt ingenting i vad som känns som evigheter. Och såna vänner finner man inte var dag. Som man kan vara både djup, känslosam, fnittrig och lättsam med.


Kommentarer
Postat av: ida

åh, fina du!

vad jag är glad att jag har dig, skulle inte klara mig annars! du är bäst, LOVEU BABYCAKE!

Postat av: ziina//

Söta bilder !<33

2009-03-28 @ 17:26:06
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback