Saker ni nog inte visste


Jag får ilningar bakom örat när jag äter sura saker
Jag kan inte fake-skratta, kanske för att det aldrig har behövts. Jag ser nått roligt i allt!
Jag älskar att vara naken när jag är ensam
Jag pratar oavbrutet och jag gestikulerar som en galning
Jag har ätstörningar
Jag är galet rädd för ankor och ormar
Jag skrattar ofta i sömnen
Jag är bra på att laga mat, men jag är inte lika bra på att baka
Jag är ett yoga freak, jag kan meditera omringad av rökelser i timmar
Tigrar är det vackraste som finns på den här jorden
Jag biter sönder mina kinder när jag tänker
Jag drömde att dom skulle bygga Lidl utanför mig 1 månad innan dom började bygga
Svenska filmer får mig att känna mig lugn
Jag är galen i vitlök
Jag har krockat med Rhianna i Miami
Jag blir väldigt besviken på folk som inte håller vad dom lovat
Jag har väldigt små händer
Jag sitter kvar vid bordet jättelänge efter att jag ätit
Jag är med i Folkpartiets liberala ungdomsförbund
Jag har älskat Hello Kitty sen jag var 5
Lärde mig läsa & skriva när jag var 4 år

Kommentarer
Postat av: Anton

Krockat med Rihanna? Inte med bild antar jag utan sådär alldagligt helt plötsligt på andra sidan jorden.


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback