Sjuk

nu folket, är jag sjuk. det är emils fel. för han lurade mig att gå en jättelång väg som tog typ 1 timme, när vi kunde gått en annan väg som bara skulle tagit 10 min. plus att det var jättekallt. jag frös, emil skulle endå gå. nu har jag urinvägsinfektion och måste äta pencelin i 8 dagar. tack raring.

idag har jag ätit 1 kg apelsiner och kollat på 5 filmer. kill bill 1 och 2, the booddocks (typ), någon japansk actionfilm jag inte kommer ihg det meningslösa namnet på, the kid och håkan bråkan, såklart.
plus att jag druckit 3 liter tranbärsjuice. dom 2 sista litrarna var inte goda. och jag har legat med täcket i soffan och väntat på ingenting. jag har lixom flyttat precis, så har inget internet eller så. så ingen blogg så ofta på ett tag. men nu är jag hos min moder :D

och yey, det snöade idag! imorse stod pappa och typ diskade i rinnande varmvatten (to bad, men ingen diskmaskin i det där jävla nya skrutthuset, men i can tell you, det kommer det kommer!!!). då blev jag arg. menar, han kan inte stå där och diska varmt för då får vi ingen snö och grejer. och ba WOHA jag lovar det är pga mig det snöade idag. tack ema, tack. så lite så, ingen orsak.

imorgon är det avslutning. woho! fast jag ska bara dit och hämta betygen och åka hem och käka ett kg apelsiner till. och kanske kolla på lite mer filmer. peace geeks

Kommentarer
Postat av: sosso

synd.

Postat av: em

jätte ju!?!?

2006-12-25 @ 20:25:48

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback