trasig arm

svar till alla som frågat:
jag var ute med min 3åriga lillasyster och cyklade (eller hon försökte cykla, och jag hjälpte henne). vi åkte upp till en park i området där vi bor. hon cyklade runt parken medans jag satt på en bebisgunga (sånna som är formade som U:n och sitter fast lite runt benen). jag gungar typ bokstavligen så högt det går, och när min syrra rammlar ute i vägen, så ska jag hoppa av och springa och "rädda" henne. men mina ben sitter ju i gungan, så jag landar inte på marken, utan dras ned och släpas fram och tillbaka på marken av gungan.

sicket hjältedåd huh!? det var ju typ värd en trasig arm osv..
alla som vill ha gips i sommar kan ju prova detta, annars BÖR det undvikas.


Kommentarer
Postat av: misia

hahahaha förlåt men det lät så roligt :D
förutom att din arm är sönder :(


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback