det gick bra

var på utvecklingssamtal nyss. det gick jättebra. fick bara posetiv respons och min mentor sa att jag inte behövde och egentligen inte ens kunde ändra på något. super! men jag fick ca 50 sidor biologi som jag ska göra under praoen eftersom jag missar allt när jag drar till florida.

jag har prao i 2 veckor nu, sen lov 1 vecka. kan någon langa lite tips om hur jag ska lägga upp allt pluggande? jag vill inte köra "gör lite varje dag" för då kommer jag tänka biologi dygnet runt i flera veckor. jag behöver verkligen alla pluggtips som går att få nu! t.ex vad man ska sitta, hur länge man ska sitta med intensivt pluggande osv..

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det är ju olika från olika personer. Den här terminen har jag pluggat urdåligt (dagen innan-plugg). 50 sidor biologi är ganska mycket... om du inte vill köra lite plugg varje dag.. så får du helt enkelt stå ut med råpluggning i 3 dagar (och sedan 1-2 dagar gå igenom).

2007-03-23 @ 21:56:41

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback