egoinlägg

image425


5x5

5 saker att uppleva innan man dör:
att vara kär
ha matkrig
åka pulka
kissa i en flaska när nöden inte har någon lag
skämma ut sig riktigt rejält

5 låtar till soundtracket om mitt liv:
you can't say no to me - tiger lou
hitten - those dancing days
divided - tegan and sara
two hours traffic - sweet and sour
terrible angels - cocorosie

5 filmer jag kan se livet ut:
amelie från montmartre
chocholat (kom på att jag älskar den)
butterfly effect
the number 23 (ursäktar min dåliga filmsmak)
jalla jalla

5 saker jag inte klarar mig utan:
sofia/emil
böcker
dagbok
vatten
natur

5 ord jag använder way too much:
"nu fiser jag"
orka
palla
käften
invalid

                   

Kommentarer
Postat av: s

söt bild!


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback