Vänskap

Genom åren har jag blivit blind av kärlek. Jag har förlorat många vänner, helt på mina egna initsiativ. Jag vill bara uppmana alla om, att hur kär man än blir, bli aldrig blind! Förlora inte er själva i kärleken, för det kommer i slutändan slå tillbaka. Plötsligt står du där ensam och har ingenstans att vända dig. Oftast finns det alltid någon kvar, och det är dom man ska hålla i - för alltid. Det är dom som är riktiga vänner, och det är dom som kommer stå vid din sida när du blivit lämnad.

Vill bara säga till alla mina vänner som jag förlorat på vägen, speciellt mina killkompisar, att jag är evigt tacksam för allt. Alla ord och allt stöd. En pojkes stöd är världsklass. Bara så att alla har vet.
Kom ihåg det.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback