Til death

Emil betyder allt för mig. På riktigt. Han är ingen tonårskärlek som jag kommer glömma bort om ett par år. Nej, han är den som jag har älskat och tänkt på varje dag i 3 år. Jag är lika kär i honom nu som när jag såg honom för första gången. Jag var helt säker på att han var den vackraste pojken jag någonsin sett redan då och ingenting har motbevisat det hitilst.

2005


2006



2007



2008

Emil har brunt lockigt, ruffsigt hår, guldiga rådjursögon, världens varmaste skratt, händer som passar så bra i mina, honungslen röst och världens största hjärta. Och jag älskar dig så himla mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

första bilden från 2007 kanske den SÖTASTE bilden jag ever sett. puss på er

2008-08-03 @ 21:43:06
Postat av: amanda

asså jisses, bilden med mössorna kan man ju döda för. kan du inte ta pussbilder på mig och thomas?! :s <33 haha

Postat av: Anonym

förutom att bilderna är göööörsöta, så ser man på de här bilderna att du har utvecklat din förmåga att fota genom åren också :)

2008-08-14 @ 22:38:35
URL: http://er
Postat av: erica

enter klickade sig själv innan jag hann skriva mitt namn -.-

2008-08-14 @ 22:39:12
URL: http://ericaskrika.blogg.se/
Postat av: Samantha

har följt din blogg ett tag. blir alltid lika pirrig när jag läser, speciellt om eran kärlek. ni är verkligen så fina

2008-09-01 @ 15:13:28

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback