Midnattsfilosofi

Här sitter jag och dricker ljummet te efter midnatt. Lyssnar på musik gör jag också.
Just nu går Shayne Ward - No u hang up varm. Den är på repeat för fjärde gången tror jag.
När jag sitter såhär in på småtimmarna & lyssnar på en riktig skyhigh låt, så blir jag sådär filosofisk.
Jag börjar drömma mig till sommaren. Då ska jag sitta i mitt fönster långt in på nätterna,
dra en cigg och lyssna på den här låten på högsta volym. Så ska jag se solen gå upp.

Fan vad härligt. Det är det första jag ska göra när jag firar att mina 9 år i grundskolan är finito.
Påminn mig.

Kommentarer
Postat av: f

kan du inte fixa så att det går att läsa hela din blogg? jag tycker den är jättebra ju!

2008-02-19 @ 16:12:16

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback