Tillägnat engelska skolan

Idag vill jag gråta. Eller, det har jag velat väldigt ofta sedan skolan började igen efter jul.
Både för att just skolan börjar igen och det är förjävligt, men också för att det är sista terminen.
Det är så hemskt! Sen ska jag skiljas från människor som gjort mig glad varje dag i 4 år.
Och jag ska inte ens nämna lärarna för då är det tsunamitårar vi pratar om.

Och jag känner att jag måste tillägna ett helt inlägg till min underbara skola.
Till alla som går där, till alla rykten som finns, till alla invandrare & till alla mjukisbyxor.
För fan vad värt allt det är.

Jag antar att många kommer sucka av lättnad för att slippa mig (haha)
för jag vet att jag framstår som en mongolid, speciellt i Sofias sällskap och jag tror att
många tycker att 7orna är mognare än oss två. Men det skiter jag i. För kul har jag haft.

Kommer sakna att inte ha nått att göra på rasterna, den goda maten som bara blev äckligare och äckligare, lärarna som är så orginella och söta att man får hål i tänderna, matköerna, trängas framför spegeln på toaletten, få panik över att inte ha någon penna, tugga tuggummi/lyssna på mp3/ha mössa utan att någon lärare bryr sig (vilket resulterar till total glädje över att man är så skillad), alla fula skratt & tråkiga skämt. Och till och med Liisa kommer jag att sakna.

ENGELSKA SKOLAN 4-EVERRRRRR <3<3<33<33<33333 (hehe :$)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ema, förlåt. Men jag kommer nog skratta åt dig lite sådär i smyg på skolavslutningen :D hehe , vi är nog inte så lika trotts allt (A)

Postat av: misia

aaaaaaaaw ;D
jag saknar det fortfarande, stora världen är läskig :(
haha och det där om liisa, alltså ahhahaha så gulliga ni är

2008-01-17 @ 16:28:15
URL: http://misia.blogg.se
Postat av: amanda

å gud ema jag grinar. fyfan vad sorgligt. usch nu vill jag bara dö

2008-01-17 @ 20:13:18

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback