Inspirerad

Jag kommer aldrig älska dig mer än franska filmer
Jag kommer aldrig älska dig mer än baka scones på söndagsmorgon
Jag kommer aldrig älska dig mer än att kyssa fräkniga näsor

Jag kommer aldrig älska dig mer än DVD nätter med min syster
När vi pratar om värdelösa saker som dig
Jag kommer aldrig älska dig mer än min pojkvän jag hade när jag var 12
Nu är han dum i huvudet med jag kommer aldrig älska dig mer

Och du säger att jag älskar dig mer än allt annat,
Jämnfört med mig är allting ingenting...

Jag kommer aldrig älska dig mer än sjunga högt i duschen
Jag kommer aldrig älska dig mer än att springa barfota över varma trottoarer
Jag kommer aldrig älska dig mer än att sitta i mitt fönster och röka ciggaretter
Och mamma blir alltid så arg men jag kommer aldrig älska dig mer

Jag kommer aldrig älska dig mer än att dansa till Bob Sinclair
Jag kommer aldrig älska dig mer än the Beatels
För mig är dem mer än Gud, jag kommer aldrig älska dig mer

Och du säger att jag älskar dig mer än allt annat,
Jämnfört med mig är allting ingenting...

Åh det här är bitterljuvt, jag undrar vad det har för innebörd

Du säger att du älskar mig mer än alla flickor du någonsin haft innan
Till och med mer än musik, till och med mer än dig själv
Till och med mer än allting, men det är bara en lögn
Så, Jag kommer aldrig älska dig mer än ingenting

Jag kommer aldrig älska dig mer än jordnötssmör
Jag kommer aldrig älska dig mer än nypoppade popcorn
Jag kommer aldrig älska dig mer än gamla cadillac's

Jag kommer aldrig älska dig mer än att kyssas hela dagarna
Jag kommer aldrig älska dig mer än att mysa hela nätterna
Jag kommer aldrig älska dig mer än att kyssa flickors läppar när dom är galet snygga.

Kommentarer
Postat av: axel

beatles* ^^

2008-12-01 @ 23:58:45

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback