Finally!

Idag var en bra dag.
Jag började med att titta på Andra avenyn nästan tills det blev ljust ute. Det känns så fint och sommrigt att vara vaken när natten blir till dag. Sen sov jag i alla fall till klockan 2. Åt världens godaste frukost. Kanelgröt med färska hallon och banan. Sen åkte jag iväg till Kista galleria och kom hem igen med sushi i magen och en balklänning i väskan. Den är så fin, så fin. Den har tusentals lager, och det yttersta lagret är paljettbestrött. Den är axelbandslös och har en liten tyllkant högst upp. Ryggen har en djup urringning och i midjan sitter det ett sidenband som i ryggen blir en gigantisk rosett. Klänningen är någonting mellan cremefärgad och beige. Den är helt fantastisk. Jag vill ha den på mig när jag gifter mig, när jag handlar, åker tåg, går till skolan. Ja, till allt! Faktum är att jag vill gifta mig med klänningen.

Nu ska jag dricka varm choklad och lyssna på både Lasse Lindhs & Håkan Hellströms nya album.
På återseende mina butterbeans. Xoxo

Kommentarer
Postat av: saara

åhhhhvilken affär? hur mycket??

2008-03-27 @ 00:45:21
Postat av: C

"vi vill se klänningen, vi vill se klänningen" eheh..

2008-03-27 @ 11:14:56

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback