Charming

Listor är numera bannade ifrån min blogg.
Men den här var charmig, så den får vara outstanding. Åtnjutning!

A
is for age: Sweet 16 i höst
B is for booze of choice: Mousserat vin
C is for career: Best kisser
D is for your dad's name: Nej
E is for essential items to bring to a party: Klockrent humör och isbitar!
F is for favourite song at the moment: Standfast - Carcrashes
G is for favourite game: Kärleken
H is for home town: Stockholm 4 ever and ever amen
I is for instruments you play: Inte min grej. Jag kan sjunga falskt, alltid något
J is for jam or jelly you like: Jordgubbssylt, jag kör på klassiker
K is for kids: Later. Men Alfons, Findus, Silja Lisette eller Estelle.. Kan fortsätta
L is for living arrangements: Jag bor i mina tankar
M is for mother's name: Monica
N is for name of your crush: Ashton Kutcher! Och alla pojkar som gör mig pirrig
O is for overnight hospital stays: En. När mitt finger mer eller mindre gick av
P is for phobias: Ankor. Jag skiter på mig. Men dom är fina att titta på
Q is for quotes you like: "I'm just a fucked up girl looking for my own piece of mind"
R is for relationship that lasted the longest: 2½ år
S is for sexiest living creature: Mörka pojkar med blåa ögon, fräkniga flickor
T is for time you go to bed: Aldrig före midnatt
U is for underwear: Spets för hela slanten
V is for vegetables you love: Sparris och morötter
W is for weekend plans: Kyssa pojkar på gräsmattor och se solen gå upp
X is for x-rays you've had: Armen, lungorna, tänderna, foten
Y is for yummy food you make: Jag är en fena på att grilla
Z is for zodiac sign: Skorpion, intensiv & elegant
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Alla som känner sig i behov av tidsfördriv
Ä är för älsklingstrend: Jag är ingen trendhora, men hög midja I like
Ö är för en önskan just nu: Att jag ska vända mig om och se en ruffsig pojke ligga i min säng

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kul lista

Postat av: Kajsa

Ja shit.. ditt finger ja, ryser fortfarande ibland när jag tänker på det.

2008-05-11 @ 20:36:08

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback