Egokick

Jag är stressad. Då hjälper det att skriva bra saker om sig själv, som i sin tur leder till bättre självförtroende, som i sin tur leder till mindre stress. Tycker för övrigt att hela världen borde uppskatta saker och ego boosta sig själva mera. Det är viktigt, i teorin om att uppskatta sig själv. Så, vi kör. Alla skriver egosaker om sig själva!

image1058
Mina ögon
Dom är blåa. Verkligen blåa. Jag har inte riktigt fattat det förens nu. Och när jag kollar in i solen blir dom genomskinliga och glasklara. Så har dom en mörk kant. Ögon säger mycket om en person.

Mina ben
Mina vader är väl egentligen det enda jag verkligen kan flasha med. Jag har skitnsygga vadmuskler, mina ben är välsvarvade I'd say. Oftast också lena och lagom bruna. Ben är en kvinnas snyggaste kroppsdel.

Mina läppar
Dom är fylliga, mjuka, sällan torra och perfekt storlek. Jag älskar mina läppar kanske mest av allt på hela mig själv. Kanske också för att man kan kyssas med dom. Och jag är bra på att kyssas.

Min ärlighet
Jag är alltid ärlig. Jag säger alltid vad jag tycker. Om jag tycker någonting är fel så säger jag ifrån på en gång. Jag skulle inte kunna leva mitt liv fullt ut om jag inte var ärlig. Steget till att bli en ärlig människa är också att kunna vara ärlig mot sig själv innan man börjar vara ärlig mot andra. Man ska kunna säga till sig själv att "det här gjorde jag fel", då växer man som människa.

Min glädje
Jag ska inte säga att jag alltid är glad, för jag är en människa och självklart är jag ledsen ibland. Men jag försöker alltid se de positiva i saker, både i bra och i dåliga. Livet blir enklare om man bara kan uppskatta & känna glädje över små saker, som i sin tur blir någonting stort.


Kommentarer
Postat av: Melissa

gillar dina bilder.
gillar hela din blogg faktiskt!

Postat av: Anonym

Härligt att någon vågar stå upp för sig själv och inte håller på med det blyga "tss, jag är inte sååå söt." go girl!

2008-11-21 @ 22:35:32

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback