Vitlökspasta



Tänkte bara innan jag går, ge er receptet på den godaste snabbmåltiden i universum. Mycket nyttigare än både nudlar, panpizza, rostade mackor och snabbmakaroner. Och dessutom godare:

Lagom mycket fullkornspasta
1 vitlöksklyfta
Flytande margarin
Oregano (torkad eller färsk kvittar)

Koka pastan enligt instruktionerna på paketet. Jag brukar koka upp pastan med olivolja för att den inte ska klibba. När pastan är klar rör du i salt, oreganon, margarinet och vitlöken. Sen kan man självklart ha i lite vad man vill om man inte bara vill äta pastan som den är. Men det är det bästa som finns, det kan jag lova.

Färdigt på tio minuter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara passa på att säga hur mycket jag tycker om din blogg! du skriver verkligen jättemysigt och har världens härligaste variation på dina inlägg!

2009-06-25 @ 20:58:22
Postat av: OONA

Jag som älskar pasta och vill ha mat snabbt är ju detta skitbra! , ska prova :)

Postat av: bitte

ser jättegott ut

2009-06-26 @ 21:39:46
URL: http://www.lovemercury.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback