yes please

alltså helvette att det ska vara julafton imorgon, för nu IDAG har jag hittat massor med saker jag vill ha ju.
alltså lessen :( nu måste jag vänta till nästa år, för jag är fattig och har inte råd att kirra allting jag vill ha själv.
kolla, fett med sexiga typ.. kvinliga kalsonger kallade dom det. men jag tycker det är hotpants. gillare asså :((




och sen, jag älskar pinuptjejer. det är fett med hett och jag hade hur mycket crap som helst med pinuppor på förut. och jag har inte sett något ballt på hundra år, och så nu hittade jag det, såklart. värsta doftljus och grejer som jag älskar, och fett med kristna ögonskuggor (naughty girl, maneater m.m). ALLTSÅ :((((((




makeupsetpink

och så hittade jag värsta sexiga presentboxen med rosa fluff och krämer och grejer. om det finns någon med lite omtanke som kan kirra lite sånt här crap till mig i julklapp, så hindrar jag ingen. menar, jag är så söt och jag gör alla på bra humör genom att skriva hatiska inlägg hela tiden och så, JAG ÄR VÄRD DET HÄR SÅ GE MIG ANNARS HÄLLER JAG OLIVOLJA I NÅGONS HALS, OKEJ!?!?!?!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback