listat

Kär: självfallet
Önskar du att du bodde någon annan stans? nej, trivs här. skulle kunna tänka mig söder annars
Tänker du på självmord? inte alls, jag har ju fått livet för att leva det, right? ;>
Tycker du att du är attraktiv? såklart! alla tjejer tycker nog det om sig själva innerst inne
Dricker du? jag dricker te, vatten och kaffe? : D
Använder du droger? nej, det är bara idiotiskt
Röker du? inga kommentarer
Vilket schampo använder du? sunsilk 3D complex
Vilken parfym använder du? mammas sean pauls - guilliter
Vad är du rädd för? ankor! huuuuuh
Gillar du att tvätta? kan inte tvätta? :o
Gillar du berg och dalbana? alltså jag hatar såntdär, för jag har inget balanssinne

Senaste?
Filmen du hyrde?
white noise för andra gången, värd att se!
Filmen du köpte? aquamarine till mina småsyrror typ, haha
Låten du hörde: ghetto - akon
Låten du laddade ner? ne-yo - because of you remix hemma hos emil typ
Personen du ringde? emil kanske, minns inte
Personen som ringde dig? mamma
TV-program du såg? medium, my love
Person du tänkte på? gustav

För eller emot?
Utnyttja någon? emot
Självmord? emot
Ungdomar som röker? deras val som man får ångra senare
Använda droger? emot
Sex före äktenskapet?
för (om det är kärlek i bilden, så självklart)
Köra onyktert? emot
Förhållanden? för! vem är emot? :o

Favorit?.
Mat:
skaldjur
Låt: finns många, men nelly furtados
Sak att göra: måla och prata
Sport: dansa! och simning
Dryck: iskaffe, mineralvatten och apelsinjuice
Kläder: jeans, klänningar
Film: smekmånaden och butterfly effect
Bil: snygg sportbil, land rover eller hummer!
Serie: desperate housewifes och greys anatomy

Har du någonsin?.
Gråtit över en pojke?
oja
Gråtit över en flicka? vet inte. tror det
Ljugit för någon? ja, alla ljuger ibland
Varit i slagsmål? beror på vad som räknas, hehehe
Blivit arresterad? ja, fråga inte..
Träffat någon från internet IRL? haha, gustav baby : D

Antal?
Gånger du vart kär?
kär på riktigt så typ.. 1 eller 2
Gånger ditt hjärta brustit? 1, men det ordnade sig till slut så
Hjärtan brustet på grund av dig? säkert 3-5 st, hoppas det är glömt i alla fall
Tjejer du kysst? ehm.. 3 maybe? sen har jag pussat massor men det är ju en annan sak
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? typ zero, jommen några killar
Gånger ditt namn varit med i tidningen? två ggr eller tre kanske, donno
Ärr du har på kroppen? en massa

Pålägg som gäller: skinka, kalkon, leverpastej med smörgåsgurka
Dagens dryck: pepparmyntste!

Senaste?
Boken du läste?
slumpen är ingen tillfällighet
Personen du fick e-mail av? felix tror jag
Personen du fick brev av? nikita, fast det var läääänge sen
Personen du fick sms av? IQ svar! haha nejmen camilla
Gången hela din familj åt middag tillsammans? minns inte, 3 dagar sen?
Saken du köpte? två äpplen och en apelsin om det räknas : D

Vad har du gjort idag? ätit frukost -.-
Var det kul? ehm.. nejmen gott
Brukar du svära mycket? typ hela jävla tiden
När stiger du upp på morgonen? mellan halv sju & halv nio om det är skola
Gillar du att slåss? ja, om det är emil jag får slå så, han är så svag
Vad har du på dig? playboy kalsonger, stor tröja och tofflor
Vad ska du göra ikväll? se "se upp för dårarna" med emil
Vad är du allergisk mot? pollen, hästar, andra pälsdjur, timotej, laktos och säkert mera
Var har du ont? i näsan. har typ en underjordisk finne där inne (haha rim!)
Använder du hårspray? bara ibland för det sliter som fan på mitt hår
Kan du stå på händer? jepp, mer eller mindre bra, det varierar
Håkan Hellström eller The Ark? håkan hellströms musik och the arks image
Salt eller socker? salt, äter knappt något socker
Gillar du ketchup? ja, man kan inte äta viss mat utan ketchup ju!
Är du glad nu? ja, ska ju på bio ikväll plus att solen skiner och grejer
Var du glad igår? jag är nästan alltid glad honey
Vad dansar du till? typ allt! det är min passion
Stockholm är... ? min hemmaort? och helt jävla jättenice
Göteborg är? mysigt! saknar gbg som sune
Kan du sjunga? nej :( fast sofia påstår det? fast hon driver nog bara
Spaghetti eller makaroner? makaroner ftw! räddar mig sometimes
Land du vill besöka? (just nu:) australien, drömmen alltså

utmanar alla, skriv kommentar om du gör den :)

Kommentarer
Postat av: Gräsklippargreken

Snälla välj landrovern framför hummern ;-) www.fuh2.com

2008-07-29 @ 00:44:49
URL: http://grasklippargreken.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback