somnar inte? inte jag heller!

tänkte langa den ultimata somna in listan för alla som har lika svårt att sova som jag. lugna, en del lite tråkiga låtar, men man somnar ju oftast när det är riktigt tråkigt. det blir lite långsökt med alla dessa låtar (även om de är bra), så garanti på insomning to you.

Ville Valo & Natalia Avelon - Summer Wine

Carla Bruni - Le plus beau du quartier
Patrick park - Something pretty
Imogen Heap - Speeding Cars
Candi Staton - You got the love
Dima Bilan - Never let you go
Snow Patrol - Chasing Cars
Anna Nalick - Just Breathe
Nelly Furtado - Say it right
Nelly Furtado - Try

Imogen heap - Hallelujah
Brandy - Everything I do
Jeff Burkley - Hallelujah
Magnet - Lay lady lay
Monrose - Shame
Alizee - Moi Lolita


Kommentarer
Postat av: frida

ååhh, snälla adda mig! du har ju BÄST musiksmak, och jag har faktiskt svårt att sova så du får gärna skicka alla dom där låtarna!!
[email protected]
om du nu addar mig så påminn mig om vem du är för annars kommer jag att glömma bort det..
frida!


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback