dream matt foundation

image179

ska inte påstå att dream matt fondation är något nytt i min sminkväska, men idag när jag var tvungen att köpa en ny så kom jag på att den absolut är värd att rekomendera. dream matt står verkligen för sitt namn. huden blir matt och slät. eftersom det är en mouse så går den inte in i huden på samma sätt som andra foundations kan göra. därför är den bra om man har lite fet hy (som jag har), både för att den är snäppet bättre för huden, och att den får bort allt som har med överskottsfett att göra. den är lätt att applicera eftersom det är mouse vilket gör att man kan använda fingrarna. ett grymt plus för den smidiga burken som man slipper allt kladd med. ca 110:- i butik

betyg: 5/5

image180   image184   image183   image182   image181

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback