modehysteri

jag sitter och besöker ungefär jordens alla hemsidor just nu, jag är in great need of tidsfördriv. kikade in på veckorevyns hemsida, bara sådär utan någon riktig anledning. jävlar vad jag garva. ska fan lägga till i favoriter.
verkligen alla vill vara wannabe sofi farhman eller ebba von sydow (tillåts eftersom detta är lite hatiskt).
här är några av de jag skrattade mest åt. vad är tjejrna? typ 14? dom är INTE modeexperter.

exempel 1
jag ska inköpa nya skor till skolavslutningen och har fastnat för ett par med leopardmönster. funkar det?
kim

hej, satsa på t.ex blommigt möster istället för leopard, leopard är påväg bort. mvh, johanna

exempel 2
(om vad som ska modernt 2007)
klänningar står absolut högst på listan, och för den modige kan man kombinera med riktigt silvriga metallic-tights! även neon accocearer. på catwalken har man även synat "futuriskt". mycket plastic och fortfarande metallic.
kram
siri


alltså vill inte kränka dessa tjejer vars största intresse är mode, absolut inte. men jag syftar mest på hur stort och upplåst sverige har gjort ordet mode. just nu får man nästan inte äga en veckorevyn, glamour, cosmopolitan, elle osv om man inte är modeintresserad. jag läser alla dessa tidningar för att jag gillar att läsa om könsjukdommar och för att jag gillar vad modeslaven mimmi, 13 skrivit till insändare.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback