mosik

image433
okej, jag har inte alls tid att blogga för tillfället egentligen.
så langar en lista, men den handlar om musik! så den är intressant. hihi.
och plus för idag: hittat ett gymnasium jag vill gå i. high five.

1. lily allen

2. tegan & sara
3. cocorosie
4. lars winnerbäck
5. lasse lindh
6. miss li
7. armand van helden
8. navid morini
9. gwen stefani
10. david guetta

Vilken var den första låten du hörde med nummer 6?
seems like we've just lost it

Vilken är din favoritlåt med nummer 8?
med lite socker på

Har nummer 1 fått dig att förändras? I såna fall, hur?
det var typ lily som fick mig vela börja spela massa instument

Vilken är din favoritlåt med nummer 5?
en idiot som jag

Hur många gånger har du sett nummer 4 live?
jag tror det, på allsång på skansen när jag var typ yngre,
eller så är jag helt ute och cyklar

Vilken är din favoritlåt med nummer 7?
i want your soul

Är det någon låt med artist nummer 3 som gör dig ledsen?
lite.. vissa är så fina, hehe

Vilken är din favoritlåt med nummer 9?
u started it

När började du lyssna på nummer 1?
typ.. för 2-3 år sen när hon slog igenom med smile

Hur började du lyssna på nummer 3?
typ linnea sa att de var bra

Vilken är din favoritlåt av nummer 4?
elegi och under månen (svårt att bara välja en så..)

Finns det någon låt med nummer 2 som gör dig ledsen?
typ de flesta kan man relatera till något ledsamt.. okej inte alla

Vilken är din favoritlåt med nummer 1?
naive egentligen.. men det är ju inte hennes låt, så får säga alfie

Hur blev du ett fan av nummer 10?
love don't let me go gick på radio typ dygnet runt så det var bara att gilla läget..

Hur många gånger har du sett nummer 1 live?
ingen! katastrofalt..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilket gymnasium? Har hittat ett jag med.. puss.

2007-09-20 @ 16:03:06

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback