Pappa Pralin

Jag har en ny bok att läsa. Pappa Pralin heter den

Den innehåller Andrea, sol, kaffe, Casper, sjö, soffa, smink, fiol, orm, gerbera, smör, drömmar, Marion, Madeira, armsvett, gråt, blått, Nalle Rödlök, fjärilar, hjärta, magi, Imovane, Mimmi Pigg, wienernougat, kavaj, balkong, VW Passat, TV, tandkräm, telefon, kärlek, lättost, stilleben, film, Bowie, tiramisu, fniss, drinkar, kyssar, kiss, centrifug, aluminium, dans, bröllopsmugg, svartsjuka, senapsgul skjorta, pappa, pizza, minnen & Disney world. Det är i alla fall vad baksidan lovar, och jag vill läsa den nu omedelbums. Men ska jag läsa måste jag ha kaffe. Starkt. Kaffe. Ska det vara såhär? Att man ska behöva ha kaffe för att utrota vartenda spår av sömn i kroppen, bara för att få läsa några kapitel i en antagligen mycket bra bok? Löjligt.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback