Hett ämne

Sex. Sex. Sex. S-e-x.
Folk tycker sex är pinsamt. Sex får man inte ha. Har man sex är man en dåre,
då smeker man djävulen. Att ha sex är ett tecken på hur ouppfostrad man är,
att man inte har något som helst vett i hjärnan, och man sitter säkert hemma med
en stor porrsamling och smeker sig själv så fort man har lite tid över. Djävulens verk!

Varför?

Jag har blivit tillsagt att sex är någonting man njuter av. Sex är en njutning.
Avkoppling för många. Stresshanterare ungefär. Men så på senare tid har det blivit fult.
Jag förstår inte, och kommer heller aldrig förstå hur det kan ha blivit såhär.
Ofta är det ett tecken på kärlek. Det är ju bara fint. Ibland vill man bara för att det är skönt.
Vi lever dock på 2000-talet så det är också fint.

Tycker folk i helhet ska sluta klaga. Antar att hela bunten är oskuldsfulla små änglar,
som inte vet vad dom går miste om.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oh! Jag håller med dig så! Folk vill inte veta att man har sex, de vill inte prata om det och tycker det är jobbigt att veta att jag har det.. men hallå? Sex är det naturligaste som finns. Tycker att människor i min närhet borde vara glad över att jag känner mig så trygg med den jag älskar att jag har sex med honom. Men nej, sex är usch och fy och pinsamt och *jag-vill-inte-höra*. Hatar att sex är antingen något man inte vill prata om, eller något man skryter om.

Njutningen hos båda två då? Kärleken?
Sanslöst.

2008-02-13 @ 21:16:34
Postat av: Linn

Bra sagt!!

2010-02-25 @ 23:04:58

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback