I min framtid

När jag blir stor ska jag bo i en lägenhet. En tvåa, så det är mysigt och trångt.
Fast som jag ska ha (många) djur måste jag nog bo i en trea. Min lägenhet ska ligga i New York,
mitt emot ett sånt här café. Dit ska jag gå varje morgon med mina mopsar och köpa bagels med kanelsmak
till frukost. Mina mopsar ska få parmaskinka, dom ska vara finsmakare - mina mopsar.

image775

När man kliver in i min lägenhet ska det kännas lite som om man går in i en sagovärld.
Det ska vara vitt, ljust och luftigt och sådär, det mår man bra av. Men jag ska måla fönster & dörrkarmar
i finfina färger. Kanske ljusrosa eller lavendel. Så ska jag ha massor med roliga lampor, schäslonger,
ljusslingor, tavlor, urklipp ur Lula Magazine och så ska jag ha ett rosa retrokylskåp! Oh.

Så ska jag baka muffins dagarna i ända. Jag ska sälja dom från mitt fönster. Valfri dekoration och smak.
Sen när det blir kväll ska jag krypa ihop i min schäslong med mina mopsar som heter Lucy in the sky with diamonds, Princess Honolulu (efter min rutiga elefant) och Doris och titta på alla världens filmer.
Fortsättning följer kanske, om min fantasi räcker till.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: hannah

haha, låter wonderful.

2008-02-27 @ 16:37:27
Postat av: Mikaela

Kolla in den hetaste,bästa och nyaste bloggen 2008. Kommer att bli en stor succé.. förhoppningsvis!

Postat av: Josefine

Snygg blogg du har! :)

2008-02-28 @ 16:14:25
URL: http://http://www.metrobloggen.se/nude

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback