Lasse Gud Lindh

Lasse Lindh. Jag älskar den människan. Jag insåg hur mycket alldeles nyss.
Jag började gråta när han sjöng sitt bidrag i melodifestivalen. Han är min gud, okej?

image717

Citat ur alla möjliga låtar, som ett bevis på varför man bör uppskatta honom:
"Jag borde släppt dig men logik har jag aldrig varit bra på"
"Kysser mig ömt och brutalt, sover sked, håller hårt både morgon och kväll"
"Jag var kär i idén om dig, långt innan vi mötts"
"Det känns som om jag har ett litet privat jävla moln efter mig"
"Jag älskar dig, men fan vad vi håller på"
"Dom som säger att tiden läker alla sår, dom ljuger"
"Om jag bara visste, om jag bara visste - hur du kysser mig"
"Du är bara lite för söt"
"Kom hit och stör mig när du vill, men du måste gå när jag säger till"
"Dom säger att dom bästa är tagna, men vi finns ju kvar"

Kommentarer
Postat av: Linnéa

precis.
jag trodde det skulle bli pinsamt att lyssna på honom efter att han
var med i meldodifestivalen. men jag är bara ännu mer kär i honom nu, mhmm

2008-02-16 @ 23:29:23

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback