Måste ha!

Imorgon blir jag rik. Så mest för min hjärnas skull ska jag lista allt jag vill/måste köpa
som jag kommit på hitilst i alla fall.

Jeans/byxor:
Kornblåa jeans med hög midja och beiga chinos
Klänningar: Måste ha en AA (med risk för att få komplex för hela sin kropp), sen massor med vida, blommiga och mönstrade 50-talsinspererade klänningar, oh
Kjolar: Klockformade och så en med hög midja.. Hehe min nya grej
Jackor: Vårjacka! En parkas eller en som är tight upptill och vippig nedtill - snygga knappar är viktigt!
Skor: Beiga Le coq sportif skor, och andra tygskor i randomfärger. Och snygga sandaler
Shorts: Hög midja, igen. Mörkblå. Och så ett par med paperwaist
Koftor/tröjor: Måste ha koftor i olika färger, och olika linnen. Mest basic
Väskor: Vill ha en Friis & Company väska jag såg, men vet inte om jag ska slösa pengar på en väska, kommer ju tröttna på den efter ca 1 månad. Ska köpa en någorlunda billig så jag inte ångrar mig sen när jag tröttnat
Blusar & Toppar: Tunikor, stora fina saker med roliga detaljer. Luftiga & blommiga. Ohoh
Övrigt: En klocka, en kamera & en mp3. Det är högstprioriterat. Just det, lösögonfransar & örhängen också.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback