Moderna museét

Dagen har gått i konstens tecken. Var med hela tjocka släkten på Andy Warholes utställning.
Helt fantastisk konstnär. Det pirrade i mina fotografi-fingrar och jag fotade en del fast man inte får.
Jag köpte ett te-rör så nu kan jag äntligen slänga min överanvända tesil. Finally.
Jag åt en superb (härligt ord) kronärtskockssoppa, druckit jättegott te med smak av citrusfrukt/vanilj/kryddmix och så har jag promenerat igenom hela jävla Stockholm city.
Utan att överdriva. Här är dagen i lite bilder.

image778image780
Kanske världens finaste tavla & Prince Wladimir te - handsydda tepåsar

image779 image781
Disco-Morfar & Non-disco mormor

image782image783
Helt underbar bok! Tokyo street style - fashion in harajuku. Sockersött

image784image785
Kanske den finaste te-kannan jag någonsin skådat & Ketchup-konst

image786
Trött syster får avsluta det här inlägget

Xoxo

Kommentarer
Postat av: C

Wow, handsydda tepåsar. Det var det värsta!

2008-02-29 @ 19:04:00

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback