Sommar tack

image770
Åh vad jag vill ha sommar. På sommaren växer man så mycket som person,
man får så mycket tid över till ingenting att man hittar sig själv på vägen.

Min sommar var fylld av CocoRosie, Sosso, cykling, saknad, grillning och promenader.
Jag lärde mig att uppskatta musik & att dom man saknar mest är dom man behöver mer än något annat.
De flesta älskar sommaren för värmen, ledigheten och gemenskapen.
Men helt ärligt finns det så mycket mer. Jag uppskattar tiden man får under sommaren, tid till ingenting,
tid till allting. Det finns inget jag prioriterar mer.

Desutom blir allting mycket charmigare på sommaren.
Man kan dra på sig en groteskt ful tröja som luktar som något från en annan värld,
och ändå vara utomordentligt söt.
Att stripigt hår, mjuka kyssar, nakenbad, picknick & myggbett hör till- gör verkligen ingenting.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback