mp3 för aktiva

image623
är in great need av en ny mp3.
visst, mitt älskade psp är en stor del av mig och många förknippar mig med den,
så det kommer vara svåra moments att göra slut med den, men det måste gå.
den är för klumpig för mig. jag har gett upp min joggning helt,
bara för att den är så osmidig att ha med sig när man springer.

därför tror jag att iPod shuffel skulle kunna få bli mitt nya psp.
tror att dom är de mest ultimata mp3-spelarna för aktiva.

pengarna finns dock inte nu, och har en annan skönhet på G,
men inom en snar framtid hoppas jag.

(grymt sugen på orange)

Kommentarer
Postat av: C

Orange!? Finns det ens?

2008-01-25 @ 15:29:53
Postat av: tina

ooh jag har en sån, dom e fett bra för du behöver typ inte aldda den på flera dagar för att den inte har någon skärm och då tar det inte på batterier. den är väldigt bra måste jag säga :)

2008-01-25 @ 19:37:56

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback