skärpning på läsfronten

böcker. det är något med böcker. det luktar ciggaretter & rött vin om böcker.
böcker är bra. ändå läser jag pinsamt lite för att vara en sådan bok-fascist.

jag inhandlade nya böcker för ca 2 månader sedan.
ändå har jag inte läst ut en enda bok! jag börjar undra om jag har något allvarligt fel.
en gömd, dold dyselexi kanske. inte för att det är något att skoja om - men man vet aldrig.
image602
böcker som börjat damma innan dom blivit lästa här hemma:
sushi
gömda
thereses tillstånd
sängkamrater
tisdagarna med morrie (halvläst! woho. gav dock upp)
isprinsessan
underbar och älskad av alla
hemma hos martina
sandor slash ida (redan läst innan)
.. och det blir ett vackert lik
box 21
packad
seinologi

nej. du ska jag ta mig fan gå och begrava mig i min säng,
och inte gå upp förns alla böcker är utlästa!


Kommentarer
Postat av: misia

alltså, isprinsessan!!!! så braaaa
och jag fick också läsångest, känner mig dum och inkompetent. så det här året (haah) har jag läst 7 böcker, mmmhm duktig!

Postat av: C

tisdagarna med morrie, kärlek

2008-01-13 @ 17:12:55
Postat av: julia

gömda är så jävla bäst

2008-01-13 @ 17:45:09
URL: http://loveisgone.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback