time for some music

image620

glömde bort att jag hade beställt extra starka omega 3 piller från naturpost,
så när dom kom idag blev jag superlycklig, hehe. mode-shoppare släng er i väggen.

anyway. trött, trött och trött. vill bara sova men har försökt i ca 1 timme snart.
det är massor i skolan nu och så vidare, så har inte riktigt prioriterat bloggandet.
no excuses. men ska i alla fall bjuda på lite myyysik.

bodyrox ft. luciana - what planet you're on
janis joplin - me and bobby mcgee
the beatles - black bird
carla bruni - le toi du moi
carla bruni - raphael
spice girls - who do you think you are
sophie zelmani - time to kill
säkert! - och jag grät mig till sömns
armand van helden - NYC beats
bob sinclair - together
kanye west ft. t-pain - good life
tiger lou - you can't say no to me

nu ska jag försöka sova.
puss mina turterduvor (citerar simon)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback