Hej Konsument


Namn:
Ema Monica Gabriella Wiksten Clevö
Senaste impulsköp: Tandborste till Emil
Bästa promenad: I regnet
Äter lyxmiddag på: Min balkong
Favoritgata: Alla kullerstensbellagda i Gamla stan
Bästa förfestmusiken: Amy Winehouse, Alphabeat
Reser helst till: Medelhavet eller storstäder
En bra gå bort-present: Egen-odlad planta/växt
Favoritlyxartikel: Kerastené hårdvårdsserie
Älsklingsljud: Regn och kyssar
Senaste upptäckt i Stockholm: Kungsholmens glassfabrik
Favoritgalleri: Lilevalchs
Favvosajt: 43things.com
Här bjuder jag mamma på middag: Rice på söder
Fikar gärna på: Djurgården
Favoritfärg: Ljusrosa, gult
Rockstjärna jag vill träffa: John Lennon
Favvoskor: Vintage och högklackat
Klädkonto per månad: 1000-3000:-
Mest överskattade affär: NK
Mode jag aldrig vill se igen: Det finns bara en sak som är fånigare än trender - axelvaddar
Bästa fyllekäket: Färdig-grillad kyckling
Dansar helst till: Bob Sinclair och Axwell
Senast gnolade: Soko - I will never love you more
Bästa diktsamlingen: Blir du ledsen om jag dör?

Kommentarer
Postat av: mli

Ah! Jag vill också ha vita tänder. Vad använder du för läppstift? Det är jättefint det också.

2008-07-07 @ 02:19:12
Postat av: Anton

Alphabeat är så jäkla bra. Upptäckte dem i London senaste veckan. Älskar remixen utav 10000 nights.

Postat av: misia

riiiiceee<333

2008-07-07 @ 11:47:25
URL: http://misia.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback